Klantenservice
Verzekeringen
Garantieverzekeringen
Alle door ons geleverde gsm-apparatuur voldoet aan de hoogst mogelijke kwaliteitseisen, waarop de reguliere fabrieksgarantie van toepassing is. Het gaat hier om uiterst kwetsbare apparatuur waarvan de prijs, indien deze niet gelijktijdig wordt aangeschaft met een abonnement, bij schade aanzienlijk hoger blijkt te liggen dan de zwaar (door het abonnement) gesubsidieerde prijs, die u er wellicht voor betaalde. Daarom bieden wij speciaal voor onze klanten, in samenwerking met Actua, het
Smartphone verzekeringspakket. U kunt via deze link de aanvraag voor uw verzekering verder invoeren.
Wat te doen bij schade/diefstal?
In geval van schade neemt u telefonisch contact op met Actua Assurantiën B.V. op telefoonnummer 010 - 4477100. U ontvangt dan instructies hoe te handelen. In de regel zullen zij een defect toestel bij u op laten halen voor reparatie en het toestel na reparatie zo spoedig mogelijk terugbezorgen (afhankelijk van de snelheid van het reparatie- of omruilproces bij de reparateur of fabrikant).
Waardecheques
Indien u een nieuw toestel bestelt via onze webshop en deze (gedeeltelijk) middels een Actua waardecheque wenst te voldoen, plaatst u de order op de reguliere wijze. Wacht met het verrichten van de betaling. Vervolgens stuurt u de originele en ondertekende waardecheque naar ons in. Na ontvangst zulen wij de waarde van de cheque in mindering brengen op het bedrag van uw bestelling. Voor betaling middels waardecheque zal € 25,- aan administratiekosten in rekening gebracht worden.